مگ نگار

مجله اینترنتی آموزش های لوازم آرایشی و بهداشتی

مگ نگار

مجله اینترنتی آموزش های لوازم آرایشی و بهداشتی

بادی میست چیست؟ طرز استفاده و تفاوت آن با بادی اسپلش

دلایل زیادی باعث تعریق بدن و ایجاد بوی بد می‌شوند که برای جلوگیری از آن بهتر است از برخی محصولات آنتی باکتریال کمک گرفت. شاید شما نیز با رسیدن ایام تابستان و تشدید تعریق بدن خود به دنبال راه چاره‌ای هستید. دوش گرفتن‌های مکرر بسیار خسته کننده است و تا حدودی می‌تواند شما را از شر این مشکل خلاص کند. برخی از اسپری‌های بدن با عنوان بادی میست شناخته شده‌اند و شاید آنها را در دسته عطرها جای دهند اما به دلیل دارا بودن کمترین درصد روغن معطر به راحتی می‌توان آن را بر روی بدن اسپری کرد‌. در این مقاله با موضوع بادی میست چیست و طرز استفاده و ماندگاری آن بیشتر آشنا خواهید شد.

بادی میست چیست؟

همانطور که می دانید عطرها با مخلوط شدن آب یا الکل با روغن معطر به وجود می‌آیند و با درصد ترکیبی روغن معطر آن نام های خاصی به خود می‌گیرند.
به عنوان مثال ادوتویلت با ۴ تا ۱۰ درصد از روغن معطر یکی از عطرهای محبوب و پرفروش بازار است.
بادی میست ها از ترکیب آب یا الکل با مقدار بسیار کمی از روغن‌های معطر ساخته می‌شوند و بوی سبک‌تر و خفیف‌تری دارند.
یکی از دلایلی که بادی میست ها مستقیماً بر روی پوست اسپری می‌شوند این است که در آبرسانی به پوست نیز نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند.
با توجه به اینکه در تابستان با وجود گرمای زیاد بوی عطرها دچار تغییر می‌شوند، می‌توان از رایحه دلنشین بادی میست ها در این فصل نهایت استفاده را برد.
از نظر قیمت نیز این محصولات بسیار مقرون به صرفه است.
از مزایای بادی میست به عدم ایجاد حساسیت روی پوست،  قیمت مناسب، ماندگاری بالا، جلوگیری از خشکی پوست، عدم ایجاد آلرژی و شفافیت پوست در صورت استفاده مداوم اشاره کرد.

بادی میست چیست؟

زمان استفاده از بادی میست و ماندگاری آن

بهترین زمان برای استفاده از بادی میست بعد از استحمام است که منافذ پوست باز شده‌اند و جذب مواد به سادگی انجام می‌شود. بهترین زمان برای استفاده از بادی میست بعد از استحمام است که منافذ پوست باز شده‌اند و جذب مواد به سادگی انجام می‌شود. بهتر است نواحی نبض دار مثل مچ دست، روی گلو، پشت زانو و نواحی دیگر مشخص و به طور کامل خشک شوند تا نتیجه مطلوبی از آن به دست آید. به دنبال آن بهترین کار ماساژ این نواحی با لوسیون است تا محصول به خوبی به پوست جذب شود. با تعیین یک فاصله مناسب محصول را به نواحی مشخص شده اسپری کنید. برای ماندگاری بیشتر این محصول مناسب است این کار را برای هر نقطه مشخص شده مجدداً تکرار کنید. قبل از خشک شدن بادی میست لباس نپوشید، منتظر بمانید تا نواحی اسپری شده بطور کامل خشک شوند و سپس لباس‌هایتان را بپوشید. با این کار ماندگاری این محصول بالا می‌رود و شما و اطرافیان شما از رایحه آن لذت می برنند. به طور کلی این کار باید به طور روزانه انجام شود. >> قیمت بادی میست مردانه تراست مدل Black forest

طرز استفاده از بادی میست

ظرز استفاده از بادی میست

قبل اسپری کردن بادی میست بر روی پوست بهتر است از تمیز بودن پوست اطمینان کامل داشته باشید. این محصول باید مستقیم بر روی پوست اسپری شود. از این محصول نه تنها در بیرون از منزل بلکه می‌توان از آن به منظور ایجاد رایحه خوش در منزل نیز استفاده نمود. هنگام استفاده بادی میست زنانه تراست مدل Almond Gloria نباید مقدار زیادی از آن اسپری شود، زیرا ممکن است نتیجه عکسی حاصل شود. بهترین زمان برای استفاده از بادی میست بعد از استحمام است که منافذ پوست باز شده‌اند و جذب مواد به سادگی انجام می‌شود. این محصول بهتر است به نواحی نبض دار مثل مچ دست، روی گلو، پشت زانو و نواحی دیگر اسپری شود تا نتیجه مطلوبی از آن به دست آید. به دنبال آن بهترین کار ماساژ این نواحی با لوسیون است تا محصول به خوبی به پوست جذب شود.

تفاوت بادی اسپلش و بادی میست چیست؟

شیک پوشی و خوشبو بودن همیشه تأثیر زیادی در اعتماد به نفس افراد دارد، به همین دلیل افراد راه‌های مختلفی را برای کسب این اعتماد به نفس امتحان می‌کنند. بادی میست و بادی اسپلش چون هدف یکسانی دارند و مردم از آنها برای خوشبو کردن بدن خود و جلوگیری از بوی بد عرق استفاده می‌کنند در یک دسته جای می‌گیرند.  افراد با توجه به سلیقه خود یکی از این اسپری‌ها را انتخاب و استفاده می‌کنند. در حالت کلی، غلظت روغن بادی میست نسبت به بادی اسپلش زیاد است و در مرطوب کردن پوست نیز تاثیر بیشتری دارد. در بادی اسپلش نسبت به بادی میست درصد الکل زیادی به کار می‌رود و همین مسئله سبب رقیق شدن نسبی آن می‌شود. >> خرید بادی میست مردانه تراست مدل Prada wood

تفاوت بادی اسپلش و بادی میست چیست؟


منبع: فروشگاه تخصصی محصولات تراست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد