مگ نگار

مجله اینترنتی آموزش های لوازم آرایشی و بهداشتی

مگ نگار

مجله اینترنتی آموزش های لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی کوکتل های موثر در درمان طاسی و ریزش مو

کوکتل درمان طاسی سر فیوژن F-HAIR MEN ساخت کشور اسپانیا یک محصول مزوتراپی مؤثر حاوی فاکتور‌های رشد و پپتیدی برای رسیدن به بهترین نتایج در کوتاه ترین زمان ممکن در مقابل تاسی و ریزش مو آندروژنیک (ارثی) می‌باشد. این محصول برای بهبود گردش خون مویرگی پوست سر و احیای فولیکول های مو و همچنین برای جلوگیری از نازک شدن مو، تحریک رشد مجدد مو ،توقف تاسی آندروژنیک و جلوگیری از ریزش مو مؤثر است.

ریزش مو (طاسی) یک مشکل شایع است که هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار می دهد. شایع ترین نوع آن طاسی آندروژنیک (AGA) می باشد که 95% کل موارد ریزش مو را در بر می گیرد.

مو بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می‌آید. مو از دو ساختار مجزا تشکیل شده:

  • بخش بالای پوست= ساقه مو
  • بخش زیر پوست= فولیکول مو

پاپیلای جلدی و ECM در قاعده فولیکول قرار دارند. همانطور که پاپیلا و ECM منجر به رشد سلول‌های جدید می‌شوند، سلول‌های قدیمی را به سمت بالا و لایه‌های سطحی‌تر هدایت می‌کنند و ساختار ساقه‌ی مو را ایجاد می‌کنند. پاپیلای جلدی نقش مهمی در تعاملات پوست-روپوست ایفا می‌کند و برای تشکیل مو و چرخه رشد حائز اهمیت است.

تفاوت ریزش موی ارثی با سایر انواع ریزش مو در چیست؟

ریزش مو انواع مختلفی دارد و طیف گسترده‌ای از عوامل محیطی و داخلی می‌توانند به ریزش مو منجر شوند. ریزش موی ارثی یا آندروژنیک در اثر بیان ژن‌های خاص و فعالیت فاکتورهایی نظیر ۵آلفا ردوکتاز و تبدیل تستسترون به دی‌هیدرو‌تستسترون بروز می‌کند. برای درمان ریزش موی ارثی، باید فعالیت این فاکتورها و عوامل کنترل شوند. بنابراین داروهای درمان ریزش موی ارثی دارای ترکیبات بسیار حساس و تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها بسیار ویژه است. سایر انواع ریزش مو در اثر عواملی نظیر کمبود مواد مغذی در بدن به ویژه ویتامین‌های گروه B، ضعف بدن در اثر بیماری، عفونت‌های قارچی و… تشکیل شوند. 

از کجا تشخیص دهیم ریزش موی ما از کدام نوع است؟

تشخیص دقیق به عهده‌ی متخصص است اما الگوهای کلی ریزش مو می‌توانند تا حد زیادی به تشخیص شما کمک کنند. ریزش موی ارثی در مردان و زنان الگوی خاصی را دنبال می‌کند. در مردان ریزش موی ارثی طبق دو الگوی ثابت اتفاق می‌افتد؛

۱. ریزش از مرکز سر به شکل یک دایره‌ی بزرگ در مرکز جمجمه

۲. ریزش از سمت شقیقه‌ها و عقب‌نشینی مو از این دو قسمت

در زنان اما به طور معمول ریزش موی ارثی از فرق سر و در یک خط اتفاق می‌افتد.

آیا کوکتل درمان طاسی فیوژن فقط مختص مردان است؟

خیر. دلیل نام‌گذاری این کوکتل (HAIR-MEN) این است که غالبا مردان به دلیل حجم بالای تستسترون در بدنشان، دچار ریزش موی آندروژنیک می‌شوند اما این به این معنا نیست که زنان کاملا از ریزش موی آندروژنیک در امان هستند. پس در صورت تشخیص ریزش موی ارثی، فارغ از جنسیت، می‌توانید از این کوکتل برای درمان استفاده کنید.

کوکتل درمان طاسی سر فیوژن HAIR-MEN

کوکتل درمان طاسی سر فیوژن HAIR-MEN

محتویات کوکتل درمان طاسی سر فیوژن:

  • هیالورونیک اسید0,1%
  • دی-پنتانول
  • Melilot عصاره
  • Carnosine 1%
  • Dimethylsilanediol salicylate (سیلیکون ارگانیک) 1,4%
  • 3 peptides: Acetyl tetrapeptide-3, CG-Copper peptide, CG-IDP2 biomimetic peptide
  • CG-VEGF فاکتور رشد
  • CG-aFGF فاکتور رشد

معرفی و قیمت کوکتل درمان ریزش مو HAIR فیوژن

زندگی روزمره‌تان چطور می‌گذرد؟ خوب می‌خوابید؟ ورزش می‌کنید؟ غذای سالم می‌خورید؟ آرامش فکری دارید؟ همه این‌ها و مواردی از این دست، معرف سبک زندگی شما هستند. اینکه سبک زندگیتان سالم باشد یا نه، اثر مستقیمی بر روی سلامت جسمی و روحی شما دارد. پس یک بار دیگر برگردید و به سؤالات بالا دقیق‌تر فکر کنید. اگر به خاطر سبک زندگیتان، استرس زیادی دارید، کم خون هستید، سیستم ایمنی بدنتان ضعیف است، پرکاری یا کم کاری تیروئید دارید و تا الان این مشکلات را جدی نگرفته‌اید باید به شما بگوییم که یکی از آثار این مشکلات، ریزش مو است. این ریزش مو می‌تواند بر روی سر، ریش یا هر جایی که مو دارید، دیده شود. راه‌های مختلفی برای درمان وجود دارد که یکی از آن‌ها مزوتراپی مو است مزوتراپی ریزش مو یک روش غیرتهاجمی، مؤثر و ایمن برای درمان ریزش مو و رشد مجدد مو‌ها است. در این روش، تمام مواد مغذی که برای رشد مو مورد نیاز است در کنار فولیکول مو، که همان واحد تولید‌کننده مو در بدن است، تزریق می‌شود و یکی از بهترین محصولات در این زمینه کوکتل Fusion -Hair است.

کوکتل درمان ریزش مو Fusion، یک محصول مزوتراپی مؤثر حاوی فاکتور‌های رشد و پپتیدی برای رسیدن به بهترین نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن در مقابل تاسی و ریزش مو آندژیک مردان می‌باشد. کوکتل ریزش مو Fusion برای بهبود گردش خون مویرگی پوست سر و احیای فولیکول‌های مو و همچنین برای جلوگیری از نازک شدن مو، تحریک رشد مو مجدد مو، توقف تاسی آندروژیک و جلوگیری از ریزش مو مؤثر است.

 تاریخچه مزو تراپی مو

مزوتراپی از آنجایی شروع شد که یک پزشک فرانسوی به نام میشل پیستور حدود ۶۰-۵۰ سال پیش، یک روش جدید برای زیبایی اختراع کرد و نام‌اش را مزوتراپی انتخاب کرد. اوایل از مزوتراپی بیشتر برای جوانسازی صورت استفاده می‌شد ولی به مرور مزوتراپی گسترش پیدا کرد و از این هم فراتر رفت و برای قسمت‌های دیگر بدن هم مورد استفاده قرار گرفت. مثلاً برای لاغری و البته برای درمان ریزش مو و رشد مجدد مو.

 محتویات کوکتل F-Hair

  • مزوتراپی مو به معنای تزریق ماده مزو زیر پوست سر است. حالا اگر مواد تزریقی، پایه گیاهی داشته باشند، برخلاف دارو‌های شیمیایی، بدون هیچ عارضه‌ای می‌توانند ریزش مو را متوقف کنند. Fusion، یک برند اسپانیایی است که انواع کوکتل‌های مزوفیوژن را برای درمان‌های زیبایی، به دنیا معرفی کرده است. یکی از کوکتل‌های پرطرفدار فیوژن برای درمان ریزش موی غیر هورمونی، کوکتل درمان ریزش مو فیوژن است. کوکتل مزوتراپی F-HAIR فیوژن، مو‌هایتان را به زندگی باز می‌گرداند و این کار را با داشتن ترکیبات معجزه‌گر خود انجام می‌دهد. از بین این ترکیبات می‌خواهیم اثرات اسید هیالورونیک، سیلیسیم آلی، عناصر مغذی (ویتأمین‌ها، آمینواسید‌ها و مواد معدنی)، عصاره گیاهی Centella Asiatica و عصاره گیاهی Gingko Biloba را بررسی کنیم.

  • اسید هیالورونیک با آبرسانی به پوست سر و کلاژن‌سازی، به جریان خون بیشتر به فولیکول‌های مو و محکم‌تر شدن پیاز مو کمک می‌کند.

  • یک عامل مهم دیگر که در ریزش مو اثر دارد، التهاب پوست سر است. اینجاست که سیلیسیم آلی موجود در کوکتل فعال شده و از التهاب پوست سر جلوگیری می‌کند. البته جا دارد بگوییم که سیلیسیم آلی، یک کلاژن ساز بسیار قوی هم بوده که با افزایش کیفیت پوست سر، مو‌ها را در جای خود محکم می‌کند.

  • همچنین در این کوکتل، ویتأمین‌ها و مواد معدنی زیادی مانند کلسیم، آهن، روی، منیزیم و مس وجود دارد که تمامی مواد مغذی مورد نیاز مو‌ها را به آن‌ها می‌رساند.

     

  • عصاره گیاهی Centella Asiatica و عصاره گیاهی Gingko Biloba با افزایش جریان خون باعث رسیدن اکسیژن و مواد مغذی بیشتر به فولیکول‌های مو و دفع مواد زائد و سمی از آن‌ها شده که خود باعث تقویت مو می‌شود.

  • فرمول این محصول شامل تمام متبولیت‌ها، ویتأمین‌ها، اسید آمینه‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای عملکرد مناسب سوخت و ساز و تغذیه‌رسانی می‌باشد.

  • محصول مزوآنتی اکسیدان Pontent باعث بهبود گردش جریان خون مویرگی و محافظت از رگ‌ها می‌شود.

کوکتل درمان ریزش مو فیوژن F-HAIR

با انتخاب و استفاده از کوکتل مزوتراپی F-HAIR فیوژن موارد زیر را تجربه خواهید کرد : 

  • دیگر شاهد نازک شدن مو‌های خود نخواهید بود.

  • مو‌ها مجدداً رشد خواهد کرد.

  • ریزش مو کاهش خواهد یافت.

  • مو‌ها آبرسانی شده و خوش حالت خواهد شد.

  • آسیب‌های ناشی از رنگ مو، تابش نور خورشید و عوامل خارجی برطرف خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد