مگ نگار

مجله اینترنتی آموزش های لوازم آرایشی و بهداشتی

مگ نگار

مجله اینترنتی آموزش های لوازم آرایشی و بهداشتی

انواع کوکتل تحریک بازسازی پوست

کوکتل مزوتراپی ویتامین سی فیوژن مدل F-Vitamin C

علت خرید کوکتل ویتامین سی فیوژن مدل F-Vitamin C درمان نهایی برای پیری پوست، رادیکال‌های آزاد و رنگ دانه هاست. هر بطری ویتامین c تنها حاوی مواد فعال است و هیچگونه مواد نگهدارنده یا سایر مواد شیمیایی ندارد.

اگر به هر دلیلی، پوستتان شفافیت و زیبایی گذشته را ندارد، مزوتراپی با ویتامین سی می‌تواند راه‌گشا باشد. مزوتراپی شامل تزریق ماده مزو داخل پوست است که با رساندن ویتامین سی به پوست باعث مقابله با رادیکال‌های آزاد، بازسازی پوست، افزایش کلاژن‌سازی و رفع تیرگی آن می‌شود. اما اثر مزوتراپی وابسته به برند ماده مزوی مورد استفاده است. برند فیوژن اسپانیا، یکی از برندهای معتبر برای مزوتراپی بوده که کوکتل F-VITAMIN C را برای جوانسازی پوست تولید کرده است

عمق تزریق۰ تا ۰٫۵ میلی‌متر
مقدار تزریق۱ میلی‌لیتر در هر جلسه، با ۴ میلی‌لیتر محلول شور رقیق شود
تکنیکناپاژ
بافت هدفsuperficial dermis and epidermis
سلول هدفfibroblasts, keratinocytes, melanocytes
تکرار درمان۱۰ مرتبه هر دو هفته

مزایای استفاده از کوکتل

  • برند : Fusion
  • مدل : F-Vitamin C
  • تحریک بازسازی پوست
  • نابودی رادیکال‌های آزاد
  • کاهش تیرگی پوست
  • بهبود نرمی پوست
  • حجم : ۱۰ میلی لیتر
  • بهبود درخشندگی و شفافیت پوست
  • کاهش فعالیت آلفا تیروزیناز (آنزیم مسئول رنگ‌دانه)


 کوکتل مزوتراپی ویژه مشکلات پوستی F-LIFT+FACE فیوژن

افتادگی پوست شاید دغدغه‌ی شما هم هست؟

یکی از مشکلاتی که امروزه ذهن بسیاری را درگیر کرده است و دغدغه خیلی از خانم‌ها و آقایان به خصوص بعد از ۴۰ سالگی است افتادگی و شل شدن پوست صورتشان است.

افتادگی پوست هم در خانم‌ها و هم در آقایان دیده می‌شود. عوامل مختلفی باعث بروز آن می‌شوند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • افزایش سن: وقتی سن ما در سراشیبی می‌افتد، پوست دو پروتئین اصلی خود یعنی کلاژن و الاستین را آرام آرام از دست می‌دهد. کلاژن، سفتی پوست و الاستین، انعطاف پوست را تضمین می‌کنند. البته به جز افزایش سن اتفاقات دیگری مثل تابش زیاد نور خورشید به پوست، مصرف سیگار، مشروبات الکلی و تغذیه نامناسب باعث از دست رفتن این دو پروتئین حیاتی می‌شوند.
  • لاغر کردن: اگر شما هم به دنبال کاهش وزن خود هستید باید بگوییم که در صورت کاهش وزن بیش از ۴۵ کیلوگرم باید انتظار افتادگی پوست را داشته باشید. به خصوص وقتی لاغری در یک دوره زمانی کوتاه اتفاق بیفتد مثل بعد از جراحی کوچک کردن معده.
  • مادر شدن: بارداری به خصوص اگر دو قلو یا سه قلو باشد، افتادگی پوست بعد از زایمان را به دنبال دارد. این افتادگی پوست بیشتر در ناحیه شکم ایجاد می‌شود.

حالا که متوجه مشکل‌مان شدیم باید دنبال راهکار مناسبی برای درمانش باشیم. بر اساس میزان افتادگی پوست و ناحیه درگیر، روش‌های مختلفی برای درمان افتادگی پوست وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • جراحی: فرد بیهوش شده و جراح در قسمت‌هایی که پوست دچار افتادگی است، پوست اضافه را برمی‌دارد.
  • انواع لیزر: با تحریک کلاژن‌سازی، ساختار پوست را بهبود داده و همین باعث لیفت پوست می‌شود.
  • مزوتراپی: با تزریق ماده مزو در زیر پوست، کلاژن‌سازی، حجم‌دهی، رطوبت‌دهی و سفت کردن پوست را به دنبال دارد و از این طریق لیفت پوست را انجام می‌دهد.

کوکتل لیفت صورت fusion چیست؟

مزوتراپی لیفت پوست، با مواد مزوی کاملاً گیاهی انجام شده و چون با تزریق انجام می‌شود، عارضه‌ای ندارد. یک برند مزوی خوب، بهترین نتیجه مزوتراپی را می‌دهد. یکی از این برندها، فیوژن اسپانیاست که کوکتل F-LIFT+FACE را برای لیفت و جوانسازی صورت عرضه کرده است.

کوکتل لیفت صورت فیوژن F-LIFT+FACEبا کوکتل FUSION LIFT+FAC، پوست خود را بکشید.

صافی، یکدست بودن و شفاف بودن پوست صورتتان بسیار در زیبایی شما موثر است.

اما اگر پوست شل و افتاده ای دارید، اصلا نگران نباشید.

 کوکتل F-LIFT+FACE فیوژن می‌تواند لیفت پوست را در عالی‌ترین سطح انجام دهد و روند پیری پوست را هم آهسته کند. مواد گیاهی موجود در کوکتل لیفت صورت فیوژن به گونه‌ای گزینش شده‌اند که با فعالیت گروهی خود باعث بهبود پوست در تمام لایه‌های آن شده و از این طریق، افتادگی پوست را برطرف می‌کند.



منبع: فروشگاه محصولات فیوژن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد