مگ نگار

مجله اینترنتی آموزش های لوازم آرایشی و بهداشتی

مگ نگار

مجله اینترنتی آموزش های لوازم آرایشی و بهداشتی

بهترین مارک سرم صورت

آیا می دانید بهترین مارک سرم صورت کدام است؟ بهترین سرم های موجود در بازار چه ویژگی هایی داشته و مناسب چه افرادی هستند؟ اگر با سوال هایی از این قبیل رو به رو بوده و پاسخ دقیق آن را نمی دانید، با ما همراه شوید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

سرم های صورت یکی از انواع محصولات مراقبتی پوست هستند که به اشکال مایع یا ژل هایی با بافت بسیار سبک به بازار عرضه شده اند. این محصول مراقبتی دارای مقدار زیادی ماده موثره بوده و به میزان قابل توجهی جذب پوست می گردند.

ویژگی های بهترین سرم صورت 

هر کدام از سرم های صورت عرضه شده توسط کمپانی های برتر روز دنیا دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و هر کدام از آن ها برای رفع مشکلات خاصی طراحی و تولید شده اند. میزان ماده موثره موجود در هر کدام از سرم های صورت متفاوت بوده و به همین علت لازم است به نوع پوست خود در هنگام خرید سرم صورت توجه کافی داشته باشید.

بهترین سرم های صورت سرشار از ویتامین های مورد نیاز پوست با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا هستند. به علاوه مواد آبرسان از اجزای مهم و غیر قابل جداسازی از محصولات محافظت از پوست بوده و باید به جذب سریع و عدم حالت چسبندگی روی پوست در هنگام استفاده از سرم صورت توجه کرد.


سرم هیالورونیک اسید اوردینری

سرم هیالورونیک اسید اوردینری توانسته است رضایت بسیاری از منتقدان محصولات آرایشی و بهداشتی را به خود جلت نماید. این سرم آبرسان، قیمت مناسب در کنار عملکرد بسیار عالی را داشته و به گونه ای طراحی شده است که هیالورونیک اسید آن به سرعت به داخل بافت پوست نفوذ کرده و سریعا جذب پوست می گردد.

این موضوع سبب شده تا پوست هیدراته شده و در مدت زمان کوتاهی شادابی آن به چشم آید! این محصول ترکیبی از هیالورونیک اسید با وجود B5 است که قدرت آبرسانی آن را چندین برابر کرده و سبب آبرسانی عمیق به پوست می شود.

سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری

ویژگی های اصلی سرم هیالورونیک اسید اوردینری

مجموعه ای از ویژگی ها برای این محصول منحصر به فرد وجود دارد که سبب تمایز آن از سایر سرم های صورت شده و محبوبیت این محصول بی نظیر را رقم زده است. از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبرسان قوی و عمیق پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید خالص دو درصد
  • جذب سریع و قوی توسط پوست
  • حاوی ویتامین B5 برای آبرسانی چندین برابر پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • وگان و فاقد انجام تست روی حیوانات
  • فاقد پارابن، الکل، سیلیکون و گلوتن

نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری

با استفاده صحیح و اصولی از سرم هیالورونیک اسید اوردینری می توان نهایت استفاده را از این محصول شگفت انگیز به دست آورد. بدین منظور لازم است که دو بار در شبانه روز، یک بار در صبح و بار دیگر در شب چند قطره از سرم هیالورونیک اسید اوردینری را روی کل صورت پخش کرده و به آرامی آن را ماساژ دهید. زمان مناسب برای جذب این محصول را نظر گرفته و پس از اطمینان از جذب این سرم می‌ توانید از سایر کرم های خود استفاده نمایید.


سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا

سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا به سرعت توانست نام خود را در میان بهترین مارک های سرم صورت جای داده و به پرطرفدارترین محصولات مراقبتی پوست تبدیل شود. این محصول منحصر به فرد حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین E و نیز هیالورونیک اسید بوده و پوست را به مدت ۲۴ساعت آبرسانی نموده و مرطوب نگه می دارد.

این محصولات مراقبتی از پرقدرت ترین ابزارهای آرایشی است که ظرف مدت چند روز برای جوانسازی پوست اقدام کرده و شادابی را در مدت زمان کوتاهی به پوست شما هدیه خواهد نمود. سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا مناسب انواع پوست بوده و برخلاف کرم های مرطوب کننده، حاوی امولسیون نیست!

نفوذ عمیق این سرم کپسولی به پوست سبب شده که پوست تسکین پیدا کرده و علائم خستگی آن به سرعت از بین برود. این دسته از محصولات را در رده با کیفیت ترین و برترین محصولات آبرسان دسته بندی کرده‌ اند که در ترکیبات آن از مقدار بسیار کمی از مواد اصلی استفاده شده است.

سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا

ویژگی های اصلی سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا

یکی از ویژگی هایی که برای سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا می توان عنوان کرد، قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی است. اما تنها این ویژگی نیست که سبب تمایز این محصول از سایر همتایان خود شده است؛ بلکه این محصول دارای ویژگی های فراوانی است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی هیالورونیک اسید
  • آبرسانی پوست به مدت ۲۴ ساعت
  • آبرسانی عمیق پوست و نفوذ لایه های پوست جهت آبرسانی
  • حاوی لایه هایی از ویتامین E و آنتی اکسیدان جهت احیا سازی
  • فاقد هر گونه احساس سنگینی
  • از بین بردن خطوط خشکی روی
  • روشن نمودن پوست های خسته
  • فرمول بسیار قوی در کنار بافت سبک

نحوه استفاده از سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا

برای آن که به حداکثر کارایی از سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا دست پیدا کنید لازم است که با رعایت نکاتی هرچند کوچک به این مهم برسید! این محصول منحصر به فرد را یک بار در صبح و یک بار در شب استفاده نمایید.

به این صورت که مقداری از سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا را بر روی پوست صورت خود قرارداده به آرامی آن را روی پوست خود ماساژ دهید تا به طور کامل روی پوست شما جذب شود. پس از اطمینان از جذب محصول می توانید از سایر کرم های خود استفاده کنید.


سوالات متداول

سرم صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

سرم صورت یکی از انواع محصولات مراقبت از پوست است که نسبت به مرطوب کننده های پوست دارای بافتی سبک بوده و قدرت جذب بیشتری دارد. سرم صورت برای آبرسانی عمیق پوست و درمان انواع مشکلات پوستی همانند چین و چروک، آکنه، خشکی پوست و… کاربرد دارد.

بهترین مارک سرم صورت چیست؟

کمپانی های بسیار اقدام به طراحی و تولید سرم های صورت می دهد که از بهترین مارک های سرم صورت می توان به سرم هیالورونیک اسید اوردینری و سرم احیا کننده کپسولی نوتروژینا اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد